Torstaina 19.11 emännöimme koulujenvälisiä sählypelejä Tavastia pelasi 3 peliä. Ensimmäinen alkoi klo 9.00 Tavastia-Hyria. Toinen 10.30 Tavastia-Saimaa. Kolmas eli viimeinen peli alkoi klo 12.00 Tavastia-Varala. Osa luokkalaisistani oli pelaamassa ja toiset korjasivat laitoja ja juonsivat peliä. Minä ja Nancy olimme DJ eli valitsimme musiikit mitä pelissä sitten soitettiin. Alussa meillä oli hieman hankaluuksia musiikkilaitteiden kanssa, mutta sitten alkoi sujua paremmin. Tapahtuma oli kiva kun se poikkesi hieman normaalista koulunkäynnistä. Ennen tapahtumaa olimme luoneet Nancyn kanssa soittolistan kappaleille, joita soitamme tapahtuman aikana. Jotkut katsojista ehdottivat kappaleita mitä voisi soittaa ja sitten soitimme kappaleet, jos ne olivat tilanteeseen sopivia. Mielestäni tapahtuma sujui loppujen lopuksi ihan hyvin.. Lukuunottamatta pientä tapaturmaa pelissä ja laitteiden kanssa temppuilua. Ja vaikka Tavastia ei voittanutkaan niin tapahtuma oli silti mukava.
1. Työprosessin hallinta
Asiakaspalvelutilanteeseen valmistautuminen : H2
Asiakkaiden vastaanottaminen: -
Asiakaspalvelijana toimiminen: T1
Asiakaspalvelutilanteen päättäminen T1
Otin asiakkaat huomioon soittamalla toivottuja kappaleita.
Hei Jenica, katsotko vielä asiakaspalvelun kriteerit e-perusteista https://eperusteet.opintopolku.fi/#/fi/esitys/97332/ops/tutkinnonosat/103499
VastaaPoistaja täydennä bloggaustasi asiakaspalvelun kriteerien perusteella. Teethän täydennyksen viim. 17.12.2015. t.Päivi